Serverių priežiūra ir diegimas
Nesvarbu, ar naudojate ar dar tik planuojate įsigyti serverį – nešališkas profesionalo patarimas visada bus naudingas.
Serverių (bei kompiuterių ir kompiuterinių tinklų) priežiūrai naudojame pasaulyje geriausiomis pripažintas praktikas ir metodologijas. Įmonės IT specialistai privalomai praeina ITIL mokymus, o tie kas dirba su IT projektais – papildomai ir PRINCE2 arba PMP mokymus.
Specifiniai mokymai pagal kompetencijos sritį mūsų specialistams privalomi: pavyzdžiui, tinklų specialistus sertifikuojame pagal CISCO CCNA/CCNP programą, o Microsoft serverių priežiūros specialistai privalo praeiti Microsoft mokymus. Tokiu būdu užtikriname, kad visos sistemos bus suderintos tarpusavyje, o aparatinė ir programinė įranga bus prižiūrima profesionalų būtent taip, kaip tai numatė gamintojai.
„Telekomunikaciniai projektai“ laikosi principo, kad laiku ir tinkamai atlikta profilaktinė priežiūra leidžia sumažinti incidentų ir problemų skaičių iki minimumo – stebime, atnaujiname, tvarkome serverius nepertraukdami klientų darbo, kad gedimų („gaisrų“) būtų kaip įmaNema mažiau. Periodiškai vertiname sistemų būklę ir teikiame pasiūlymus, kaip klientų IT ūkį būtų galima optimizuoti. Kruopštus ir sistemingas IT infrastruktūros monitoringas ir tam naudojami modernūs stebėse Nes įrankiai leidžia problemas aptikti anksčiau nei kompiuterių vartotojai pajunta pasekmes. Dėl to, gedimai pašalinami dažniausiai anksčiau, nei jie spėja įtakoti įmonių veiklą.
Siekdami maksimaliai sumažinti reagavimo laiką, UAB “Telekomunikaciniai projektai” naudoja saugų nuotolinių prisijungimų būdą operatyviai problemoms pašalinti.
Aukštai serverių priežiūros paslaugai užtikrinti naudojame šiuos ingredientus:
-
aukšta darbuotojų kvalifikacija (darbuotojai praktikoje taiko CISCO, Microsoft, ITIL, PRINCE2, PMP mokymuose įgytas žinias);
-
maža darbuotojų rotacija užtikrina nenutrūkstamą bendravimą su klientais, leidžia palaikyti reikalingą žinių lygį kokybiškoms paslaugoms užtikrinti;
-
išskirtinis, rimtas požiūris darbo kokybei, nuolatinis darbuotojų kvalifikacijos kėlimas;
-
geriausiomis paslaugų valdymo praktikomis (ITIL), standartais (ISO20000) paremtas procesų valdymas ir nuolatinis kokybės gerinimas;
-
projektų valdymas paremtas pasaulyje pripažįstama PRINCE2/PMBOK projektų valdymo metodologija, leidžianti pasiekti kokybiškus rezultatus ir pristatyti juos klientui laiku;
-
išskirtinis dėmesys ir įsiklausymas į individualius kliento poreikius.